7/10; fredag

"En elegi för alla sorger den där hösten handla om
För en mor som sjukna in, för ett barn som aldrig kom
För skuggan över gårn där aldrig solen lyste in
För en ork som inte fanns, du sakna min, jag sakna din"

Jag orkar inte riktigt... Det är liksom inte kul... Orken tog slut. Linus har varit hemma hela dagen. Jag har varit hemma hela dagen. Jag har inte ridit sedan i måndags - inte haft någon "egentid". Anders har varit i Köpenhamn. Jag försökte stjäla en stund tidigare - gick ut i solen en liten runda medan Sigge sov, men kom hem till en vaken bebbe och två sura ungar. Inte ens plus minus noll... Bytte en bajsblöja, fick en kiss i sängen på köpet. Skällde på barnen. De började leka. Jag lyssnar på Winnerbäck. Förstärker känslan - försöker komma igenom den.

I kväll ska vi till Anne och Olof. Imorgon ska vi till Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Hanna

KRAM <3

2011-10-09 @ 13:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback