26/2; söndag

Oj, tiden har gått fort. Jag har jobbat - det var kul och gick bra. Barnen har haft sportlov och vi har varit i simhallen, på IKEA, pysslat en massa här hemma, ridit, eldat. Fått vårkänslor. Nu är min plan att lägga in lite bilder från gårdagens dressyrträning. Från och till gick det riktigt bra - och kanske när det gick som bäst - så var det som närmst att jag faktiskt flög av. Det blåste mycket, Baron var laddad, och plötsligt dras en spånbale ner och han fullständigt flyger åt sidan. Ett steg till och jag hade nog åkt av... Idag hade jag oxå tur vid ett par tillfälle - jag red Allegria. Vi var tre stycken ute. Fint väder. Det glänste i isen som låg på vissa ställen och A hoppade från sida till sida i galoppen, jag tappade en stig bygel, tappade balansen och höll på att trilla... och när vi nästan var hemma blev hon rädd för fåglar i ett buskage och gjorde en 180graderssväng - med nöd och näppe satt jag kvar även den gången...
Jag sitter och tittar på finfin hoppning, ser RG opch
läser och ser inslaget från när Anrell mötte RGB. Se det ni oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback