29/2; onsdag

Vi hade kommit överens om att Anders skulle försöka ta Sigge i natt, för att spara min rygg. Det gick en stund. Men när liten gnyr och försöker nå sin mamma - går man genom eld och det får skära som knivar genom ryggen... Mammainstinkten är så stark. Och det är värt det - när man ligger och snuffar på sin lilla bebbe, som somnar fridfullt (efter ett antal långa minuter).
Nä, ryggen är verkligen inte bra. Men jag red igår. Lite otäckt var det dock när foten, och en bit upp på vaden, somnade i stigbygeln. Jag måste försöka få ta på en kiropraktor som kan hjälpa mig. Men jag ska ju jobba torsdag och fredag oxå... Just det, jobba. Maria blev sjuk - mitt hopp stod till henne i första hand. Jag lyckades få tag på Marie, studierektorn igår och blev ju inte direkt lugnare. 70 elever ena dagen, 60 den andra - en del är samma, en del inte...I eftermiddag löser vi det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback