12/6; tisdag

Jag har klippt gräset. Sigge sov. Men nu är han vaken och sitter och äter lasagne! Så söt, så kladdig. Jag behärskar mig - låter bli att torka, låter honom kladda.
Ridturen igår gick bra - pållen/Persika - sprallade lite i galoppstarterna, men det kändes helt okej. och planen är att rida honom på söndag - så om någon känner sig manad att hjälpa Anders med grooming så tas den hjälpen tacksamt emot!
Och ännu mer kändes det okej när jag kom hem och fick en vänskapsförklaring från oväntat håll genom ett telefonsamtal - tack, ibland behöver man få höra dem! Och när jag ska gå in på bloggen, nu precis, så hade jag även fått en liten bekräftelse här - tack Linda (snart får vi planera upp vår semester och pojkarnas jobb!)!
Det är gott med tankar - ännu bättre när man får höra de fina orden. Jag borde bli bättre på att tala om för alla hur viktiga de är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback