14/6; torsdag

Imorgon börjar sommarlovet - idag känns det som höst. Barnen är snoriga. Jag har en stor olle på mig och dricker alldeles för mycket kaffe för att hålla mig varm. Ikväll blir det tennis för Klara, fotboll för Linus och ridning för mig och för allas trevnad. Fotbollsmatchen igår förlorade VDIF - men Klara gjorde mål!
FotbollsEM pågår för fullt. Jag vann förra tipset på jobbet - i år går det inte lika bra. Inte för Sverige heller. Inte för Lustig heller - kanske inte så märkligt med det namnet? Jag skulle nog inte direkt be honom hålla vagnen på en väg - det är lite som att be Linus hålla... och han höll, en stund. Men bollen är rund - på fredag är det Sverigematch igen och jag har i alla fall inte trott på Sverige i tipset och jag har i alla fall Gomez som skyttekung. På tal om Lustig - så borde SVT bänka Nannskog - och då inte på en bänk i studion. Han känns mest som en wannabekomiker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback