1 januari 2015

Nytt år, nya möjligheter, nya utmaningar, nya sorger, nya erfarenheter, nya glädjeämnen och mycket mer... Vi gluttar bakåt - och ser framåt. Börjar om. Avslutar. Tänker efter. Året kommer aldrig mer tillbaka...
2014 har bestått av Livet - högt och lågt. Vinster och förluster. Liv och död. Vi förlorade vår fina Kenzo, och fick en Wilda. Personligen har det varit mer högt än lågt - när jag ser tillbaka på året. Mer utveckling än inveckling, mer vinster än förluster... Trots att jag kanske aldrig tidigare rent fysiskt har vunnit så få tävlingar som i år... 
2015 - nya mål. Om jag känner mig Nöjd nästa årsslut, så är det vinst. Jag lovar att göra mitt bästa för att bidra till en värld som jag själv vill leva i och börjar där jag står. Med mig själv. Låt oss sprida kärlek. Värme. Delaktighet. Gemenskap. Låt oss göra det vi mår bra av - det som gör oss bra. Låt oss göra varandra bra. Vi börjar där. Och ser vart vi hamnar...Okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback