13/1; onsdag

Huvudvärken var så gott som borta idag.
Medarbetarsamtal. "Hur kommer det sig att jag inte hör några klagomål på dig?" "Eh...."
DNA-labb. När labb är som bäst. 



Konferens. Linus ringer tre gånger - tredje gången lyckas jag svara: "får jag göra chokladmjölk?" 
När jag ska skynda hem ringer klara - de att hittat en skadad skata...
Hämtar Sigge. 
Åker till stallet. Fixar och rider blyte tillsammans med Kim och Hilda. Hilda får stå för dagens kommentar: "jag trodde inte att blyte kunde trava...". Jag är nöjd med honom. Och vi missade såväl saltbilen som en långtradare med två släp med en hårsmån. 

Kommentarer
Postat av: Lina Persson

Bara en reflektion: Hade blivit förvånad om någon klagat på dig?!?! Och jag känner ju dig väl. För en icke NO människa förklara gärna lite kring DNA labbet, DNA och gener är ett stort intresse och blev därför nyfiken. Om du hinner, här i bloggen el bara till mig i ett litet sms :)
Kram Lina

2016-01-14 @ 00:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback