26/3; lördag

Jag är så rädd att missa att leva. Det finns kanske bara en chans... Tänk om man ångrar sig... Inser att man inte har levt det livet man vill... Att man har lagt sin tid på fel saker... 
När jag red baron idag så tänkte jag på det... Och funderade på om jag lever det livet jag vill leva... Och jag konstaterade att jag gör det! Oftast. Baron kändes fin längs grusvägarna när vi galopperade fram. Min kropp kändes okej - även min svullna fot som jag egenbehandlar med voltarensmörja (höften och handleden är bättre). När Anders levererade barnen, för att åka och spela golf, och vi satte oss och fikade i solen innan vår tur med amigo och Sammy - så var jag övertygad om att jag gillar det här livet! 



Jag ser fram mot kvällen med goda vänner. Och morgondagens hockey med familjen. Jag målar naglarna, tittar på Sigge som spelar innebandy, dricker kaffe och sjunger för högt... Life is life...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback