6/3; söndag

En helg i innebandyns och hästens tecken. Innebandymatch för Linus inledde helgen redan på fredagskvällen. 
Ridlektion igår. 






Och tre innebandyaktiviteter - Sigge träning, klara och Vipers match. 
Idag stod m-pass på agendan för mig och baron - och vi fick sällskap av Peder, Kim och Josefine. Kul. Vi blev filmade som ska användas för att studera sits, rörelse och takt. Fokus på grupp. Alla skulle funka. 
Och så åkte vi till Svenssons möbler. Det blev några inköp. Spännande. 
Sedan gick jag en runda till mormor. Det snöade. Fotspår i snön. Hon var trött. Andades tungt. Men rättså klar. Hon ville sova. Hon tog mina händer - noterade att de var kalla. Höll dem hårt. Jag viskade "god natt". "Sov gott". Fotspåren suddades sakta bort... 
Anders innebandyträning får avsluta helgen. Klara bakar frallor. Och pojkarna och jag har satt oss i soffan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback