28/11; onsdag

Jobbdag med konferens. Lämna Sigge på fotboll. Ta över stafettpinnen i köket som Anders hade påbörjat. Klara på innebandyträning och Anders på innebandymatch. Linus och jag äter. Grannarna hör av sig och erbjuder Linus att följa med på hockey! Tacksam. Rättar prov. Hämtar Sigge. Han blir lite avundsjuk på Linus.  Efter dusch och mat för Sigge, sätter vi på hockyn på tv. En liten godisskål - trots att det är onsdag. Sigge spelar lite innebandy och jag rättar lite till. Jag lägger Sigge. Och sätter mig under en filt - en katt på magen och en hund bredvid. Jag är rättså nöjd med att vara hemma - snart börjar gympan, men den får jag hoppa över, Anders och klara hinner inte hem Jag har rättat klart.  Jag är lite förkyld, lite tungandad och lite snorig och tung i huvudet. Det är ett välbehövligt lugn i kroppen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback