23/6; söndag

Midsommarhelgen 2019. 
Sverigematch med burgare och vänner.  (null)
Sillunch. Kransbindning. Brännboll. Fotboll. Grill. Dans. Vänner. Tårta.  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

Min kropp var inte med mig riktigt, men men... (null)
Min midsommarnattsdröm. Mina drömmars prins. Mina drömmar har handlat, i smått och stort, om honom de senaste åren. Han har  krossat drömmar och överträffat dem. Jag plockade blommar och band honom en krans. Han poserade och skakade på huvudet och åt upp blommorna!  (null)

(null)

(null)

(null)




(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

Idag red vi en lite längre sväng. Galopperade på långa tyglar - drömmen lever. 
Klara spelar innebandy i Kalmar idag - laddar för Prag med Smålandslaget. Anders fördriver tiden i Kalmar med golf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback