7/3; lördag

Jag red - och tänkte att "idag är kroppen snäll", det höll tyvärr inte hela vägen...
Många frågar när jag har så ont i ryggen "kan du rida?", och jag har alltid kunnat svara sanningsenligt "ja". Det börjar bli svårt nu... Jag har alltid sagt att "jag är som gjord för att rida långt, jag kan rida hur långt som helst...". Huvudet kan - huvudet vill - men nu kan inte kroppen, den är så stark och byggd för det - men det gör så ont... frågan är om jag kommer lyssna på den? Kroppen kan inte men huvudet måste. 
Jag såg framför mig hur jag kom hem, bytte i sängarna och städade och sedan tog en promenad med hunden och ett bad innan lakersmatchen. Jag har bytt i två sängar, lagt i två tvättar i maskinen, tagit en tablett och tvingats till paus, innan jag fortsätter. 
(null)

(null)

(null)

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback