14/8; lördag

Igår lyckades jag vaccinera mig! Jag gjorde en chansning som gick hem - egentligen skulle jag inte få den förrän om två veckor. Men det känns skönt att vara fullvaccinerad nu när eleverna kommer och Om det blir vm.  (null)
Jag vaknade i natt och behövde gå upp - då höll jag på att svimma. Jag kallsvettades på överläppen och la mig på badrumsgolvet en halvtimme innan jag kunde ta mig tillbaka. Idag har jag ont i armen. Och är lite trött. Kanske är det biverkningar av vaccinet, kanske bara sbiter av en jobbvecka eller skumpan och vinet under gårdagskvällen? Kanske en kombination! 
Jag red på morgonen. Och kanske hade jag hoppat löpningen om det inte var för runstreaken? Men jag trotsade armen och tröttheten, och sprang - inte långt och inte fort. Med ett sommarprat i öronen. Och det gick bra. Runstreaken lever - och jag likaså! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback