14/2; söndag

De här dagarna! 
(null)
(null)

(null)
Idag. Alla hjärtans dag. 
Jag steg upp tidigt och jobbade när solen steg upp (och klara åkte skidor och Anders spelade paddel) för att hinna med resten av dagen. 
(null)
Och sconesfrukost.  (null)
Och så åkte martina, klara och jag skidor - förutom ridtur och skridskor. 
(null)

(null)

(null)
(null)

(null)
11,8 km. Jag blev inte så trött - mer uttråkad. Trött på att det gjorde ont. Trött på glidet - eller ickeglidet - klara erbjöd att vi skulle byta skidor - hennes verkade bättre - men jag avböjde, rädd att det mest var mina muskler och min kropp som begränsade. Men det var en härlig tur! Och jag var med! (Nu är inte kroppen alls med... jag bröt mot min enaktivitetsregel... men det är det värt... .)
Det är alla hjärtans dag med fina stunder att minnas i hjärtat alla andra dagar! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback