19/2; fredag

Tidigt i morse förberedde jag en "passapålabb" eftersom det fortfarande var snö!  (null)
Fyra lektioner. Provrättning. (Och några svordomar för att vår underbara plattform Ist som jag felanmälan i morse fortfarande inte fungerar när jag ska lägga in privvedömningen där i em trots att det lovades att de skulle titta på det direkt). 
Och besked om att klaras skidresa med klassen blev inställd - den som de, såklart, har sett fram mot. Förra våren blev ju träningsresan till Spsnien inställd. Och vår resa med familjen i somras... det är synd om våra ungdomar - såklart är det inte mest synd om dem. Och såklart förstår jag, men...
Men nu är det sportlov och klockan slog wine o’clock. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback