14/11; söndag

Förra helgen firades alla helgon - min fina mamma. 
Idag firas alla pappor - min fina pappa. Med ett stort hjärta - även om han inte alltid vet hur han ska visa det. Jag sprang och lämnade en liten godiskartong till honom. 
Det var inte så här det skulle varit. Vi skulle firat tillsammans. Mamma skulle bjudit på mat. Inget kulinariskt långkok - något enkelt. Men ändå - med så mycket kärlek.        (null)
Anders firades med nybakat bröd och frallor till frukost.  (null)
Helgen har annars bjudit på både jobb och ledighet. Vi har rivit kök.  (null)
Vi har inget vatten i köket sedan i fredags och inte heller på toaletten nere. 
(null)

(null)

Jag har ridit. Suttit i sekretariat på klaras match. Vinst. Idag blev det försluts i Vetlanda. 
Vi spelade kort med grannarna till sent i natt. 
Jag har lyssnat på bibliotekets ljudbok. Vilken grej! Springa, mocka, dammsuga… med en ljudbok i öronen - jag hade nästan glömt hur bra det är!  (null)

(null)

(null)

(null)
Nu ska jag gå och laga mat - med en ljudbok i öronen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback