20/11; lördag

En regnig dag. Lite städ. Liten löptur. Liten ridtur. Och när vi kommer tillbaka - dyngsura - står en fyrhjuling mitt i stallgången. Nån hade inte tänkt hela vägen.  Och ont i ryggen (som har haft en ovanligt bra period en tid) efter att ha lyft för många dunkar.  (null)

Sigge var i kalmar och spelade innebandy- han åkte med en klubbkompis. Pappan slarvade bort bilnyckeln och de fick ta tåget till växjö. 
Anders var i Nässjö med haif - de vann! Klara är dock i Göteborg. 
Vi har inget kök.  (null)
Men farmor har varit här med matleverans - till lunch blev det ugnspannkaka och nu är killarna på väg hem med pizza. 
Igår kväll var vi hos Malmgren. God mat och roliga tävlingar. Mitt i natten vaknar jag av att grålle ville gå ut. Och då minns jag attt jag hade hört sigge säga något. Jag går in på hans rum och kollar till honom - men han är inte där! Letar runt i hela huset. Väcker anders. Och sist går jag in på linus rum. Där ligger han - innanför linus! 
En katt på magen och en vid fötterna.  (null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback