3/11; onsdag

(null)
Såja. 100 dagar. Och jag får ändå säga att det inte var så svårt. Frågan blir ju inte "om" utan "när. Men visst har det funnits utmaningar: vaccinationsbiverkningar, vm, när jag fick Blyte över mig, dackeritten… Men det har gått. Jag gjorde det. Och många dagar har det inte varit den enda fysiska aktiviteten. Ibland tänker jag att FunStreak hade varit bättre - men det är svårt att dra gränsen. Lätt att tänja på gränserna. Tillåta mer och mer - eller snarare mindre och mindre. 
Idag sprang jag milen. 
(null)
För att jag ville. Men jag borde kanske inte? Det gick bra - benen gick av sig själva. Men sen… Knät känns bra när jag springer kortare sträckor. Men vid 5km hakade det upp sig som det har gjort förrut så fort jag har sprungit längre. Gjorde ont uppåt och neråt. Jag fick dra ner på tempot ordentligt. Men jag gjorde det. Och jag hoppas att jag kan springa imorgon igen!  (null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback