14/6; tisdag

Det fanns en tid - när jag tog saker för givet…
Att man är odödlig…
Att mamma skulle finnas där - för alltid…
Att mina barn skulle klara proven och få betyg (om de var på lektionerna och pluggade lite)…
Att de skulle ha kompisar, ha någon att ringa om de ville hänga lite, bli bjudna på kalas och fester…
Att jag skulle behöva oroa mig för fylla för min 16åring…
Att mina barn ska få lämplighetsintyg för körkort…
Idag kom det på posten. Det finns inga garantier. Men det finns en möjlighet.  (null)
 Att overheadprojektorn alltid skulle finnas… (boken låg i personalrummet idag - tryckt 1994). (null)

(null)

(null)
Att sommarlovet är oändligt…
Att ovanför molnen är himlen alltid blå…
Att efter regn kommer solsken…
Att allt är en tävling…
Att kärleken är evig…
(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback