47 år idag

Jag har fått så många grattishälsningar idag - och är så tacksam för dem, för minnena som dyker upp när jag tänker på var och en av er! Det vi gör nu - blir våra minnen sen (på ett ålderdomshem). Våra vägar har korsats i skolan, under resor, på en fest, på grund av hästar eller hundar, eller på jobb, i en sandlåda eller i en sporthall… Det är ni som fyller mitt liv - med liv och skapar minnen. Dagarna som går - bildar livet. Våra livshistorier vävs samman och bildar en helhet. Tack.


Födelsedagsfesten började redan i fredags. Med shorts och en längre löptur innan glass i solen och Cava med Malmgren. Igår var det ridtur och innebandymatcher. Idag började Dagen med skönsång, en löptur och finfrukost. Sedan en ishall med delicatoboll. Ikväll väntar fisksoppa.


"Är kanske lite rynkiga och grå och hör något sämre

Men ärligt talat det finns ingenting på jorden som jag gör hellre

Än att sitta där en dag med dig på ålderdomshemmet

Och ser tillbaks på sommarnätter

Som vi ska dela hädanefter

För det vi gör nu

Blir våra minnen sen

På ett ålderdomshem"


(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback