22/8; karusellen snurrar

Idag kom eleverna. Imorgon ska taket läggas, imorgon kommer Kerstin - pappas syster - och hälsar på, vi träffas inte ofta och hennes man dog i början av sommaren. Idag har Marianne varit här - det var så länge sen vi sågs, så det var så roligt att träffa henne igen! Nu sitter Linus i badet efter att ha inventerat grillen. Jag ska åka och rida - Carolina slutar, men Mia börjar. Anders målar. Klara leker med Annie. Imorgon börjar de "riktiga" lektionerna. Och imorgon ska en bil besiktigas. Jag ska byta handdukar i badrummet.
Det är bara att konstatera att karusellen snurrar och jag sitter än så länge på! Jag försöker ta en liten bit i taget. Fokusera nu - men planera långsiktigt.

Var rädda om er! Carpe diem!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Det hugger lite i magen när jag läser om ridningen. Men "lagt kort ligger...". Vad kul att Mia hoppade på istället. du måste ge mig regelbundna rapporter om hur det går! Kram!

2007-08-22 @ 19:52:52
Postat av: Lisa

Vet du Carolina!? Sara frågade just om du ångrade dig! Jag sa att du nog gjorde det lite... Det var såklart riktigt roligt i går. Och sura M hade slutat. Jag red Olliver. En trevlig häst. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback