Baka baka liten kaka!

Men vem ska äta upp den???
Nu har jag bakat alldesles för mycket på sista tiden - det finns äppelmuffins, kärleksmums, mjuk pepparkaka och så nygjord morotskaka i frysen...
Klara äter inget sånt, ibland äter Anders och ibland blir det en fika med någon - men mest är det ju jag...

Klara är hemma från dagis idag - hon har varit det sen i onsdags - det härjar kräksjuka igen på dagis... Och jag är lite nojjig när det gälelr det, och när man inte Måste ha henne där, så valde jag att hon fick vara hemma. Idag är hon dessutom rättså snorig... Aldrig kan man skydda sig!

Linus är vaken! Sista dagarna så har han varit mer vaken! Kanske inte Mycket, men Mer!

Ikväll ska vi hem till Klaras Gudmors föräldrar - det är min extra mamma och pappa. Gudmor befinner sig i Sydafrika hos sin Kärlek!

I helgen blir det lite hundträning (ovanligt? Not!), och Klara ska på barnkalas. Funderar på en "sväng" till Stockholm nästa vecka och hälsa på min pappalediga bror med familj. Anders ska vara ledig eftersom han måste ta ut de sista pappadagarna. Tänk att bebben snart blir tre månader!

Kram! Och förresten vill ni ha lite nybakat och har vägarna förbi så är ni välkomna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback