Liten uppdatering...

Idag har vi suttit i soffan, ritat, läst, tittat på video, plockat blommor, tränat hundarna, fikat, ätit, varit på lekplatsen, cyklat en runda och nu badar Klara - medan Linus ligger på fällen och tittar ut genom det stora fönstret. Han är så nyfiken nu. Tittar med stora ögon på storasyster när hon dansar och lyssnar på henne när hon pratar och sjunger! Inget mer kräk - så nu hoppas vi att hon får vara frisk! Och vi oxå!

En dag satt vi och funderade på påskarna - undra om man kan hoppa över dem, det är ingen bra tid för oss?!
2001 långfredagen: Anders skar upp lillfingret på en plastboll och det fick tejpas ihop - läakren tyckte att det skulle sys men han sa att Jag ahde sagt "att det nog kunde tejpas" eftersom han inte vågade bli sydd!
2002 långfredagen: jag bröt foten när jag var tokgravid! Jag tränade spår med Kenzo när jag välte och foten gick av... Inte att rekommendera!
2003: jag fick halsfluss
2004: ?
2005: missfall
2006: Klara kräksjuka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback