Livrädd natt...

I natt kom Klara in till mig - klockan var nog runt ett. Hon brukar inte göra det längre. Men hon gjorde det i går natt - och en timme efter det kräktes hon... Så nu blev hag livrädd - kände hur svetten började rinna, hjärtat slå hårt och jag låg och lyssnade på henne. Jag var inte så rädd för magsjuka och kräk - utan för behöva göra henne ledsen Igen... Hon ville så gärna gå till dagis, så gärna träffa mormor och Humpe och Hedda som är på besök - ville så gärna vara frisk!Jag kunde inte somna om - tände lampan och läste lite, och tillslut trillade ögonlocken igen. Natten gick - ingen kräk kom oh klara kunde gå till dagis! SÅ lycklig var hon när jag väckte henne på morgonen!

Jag har lyckats gå en runda med hundarna, träna hundarna, fika och titta på ett avsnitt av Grey. Lilleman har först sovit en stund i vagnen och sedan vakande han och låg och tittade med Stora ögon på Världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback