Lördag

Snart åker vi en runda till mamma och Pappa och äter middag. Pappa fick komma hem igår på permis till på tisdag - de hade bara hittat några småproppar.

Idag har vi tränat sök och upletande med hundarna - de var duktiga. Klara var hos mormor och Linus sov. I eftermiddag har vi börjat med projektet Källaren. Det har skurats med högtryckstvätt, och nu slipar Anders golvet. Vi ska måla och fräscha upp den lite har vi tänkt. Just nu ligger Lilleman på en filt nere och pratar högljutt - det låter så mysigt! Ska nog gå och pussa lite på honom. Imorgon är det ett år sedan jag testade positivt! Jag kände mig gravid, men vågade inte hoppas och verkligen inte tro det - trodde mest att jag inbillade mig och att det var den gamla graviditeten som spökade och gav mig gravititetssymtom - som tex finnar på ryggen... Men det var det inte - det var Linus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback