Magsjuka...

Usch och fy för agsjuka...
Klara jom hem från dagis och sa att en tjej hade spytt på golvet... Nu sitter jag här och kalkylerar. Kalkylerat risktagande... Ska Klara gå på dagis mer den här veckan? Vill ju inte att vi blir sjuka. Å andra sidan kan man ju bli sjuk precis var som helst. Vill ju inte se min dotter som en smitthärd... Men kan man undvika det, så... Är det något som jag hatar så är det magsjuka...
Det är väl bara att köka vitpepparkorn! Tvätta händerna och vänta... Kanske?! Peppar, peppar! I alla fall är det ingen större mening att må Dåligt Innan man verkligen mår dåligt! Så här sitter jag med en balja te och en kärleksmums. Klara åkte till mormor en stund och Linus har fortfarande inte vaknat, sedan vi lämnade Klara på dagis 8.30... Vem har sagt att det är jobbigt att vara mammaledig? Fast jag Vet att det kan vända när som helst! Och även jag inser att han inte komer att fortsätta sova så här mycket - och det vill jag förståss inte, för då är det ju något fel... men jag aksne ska kolla med BVC om det är normalt att sova så här mycket!? Men han verkar väldigt pigg och glad och vaken när han väl är vaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback