Trött bebbe! Och halt hund...

Inget jätteovanligt - men faktum är att han faktiskt varit piggare på sista tiden. Kunnat ligga vaken flera timmar. I tisdags sov han nog ca. 3 timmar på hela dagen, men igår så var han nog vkaen Högst 3 timmar på hela dygnet. Och idag har han knappt vaknat ännu - han åt lite vid 8 och somnade om. Han fick sin spruta igår. Kanske är det därför han är så trött?

När jag har hämtat Klara på dagis idag så ska jag åka med Hiho till en hundfysioterapeft (så stavas det ju inte - men jag visste inte hur det stavas... försök själva!) . Han är halt till och från på ett framben. Och  nio år - det är så tårarna kommer när jag tänker på det. Han är så pigg, precis som han alltid varit, men rättsom det är så blir han halt...

Och i kväll ska vi vara barnvakter åt kusinerna en stund. Jag har hunnit gå en lyxrunda med hundarna - genom skogen, utan vbarnvagn. Anders jobbar hemifrån - och Linus sov hemma. Och så tränade jag Kenzo i lydnad. Tävlingen i Lessebo närmar sig.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback