16 augusti

Natten...
Klara vaknar och skriker Högt! Tankarna mal i huvudet... har hon kräkt, bajsat, kissat.... Jag hinner tänka mycket innan jag hinner in, hjärtat slår hårt... men jag hittar henne sittande på golvet. Hon har trillar ur sängen. Ingen skada skedd. Hon kissar och somnar om. Jag försöker få ner adrenalinhalten och somnar om tilllsut. Vaknar av att Anders pratar i sömnen... Och kort efter börjar lilleman gnöla. Till en början ligger jag kvar och tänker att han kasnke somnar om. Sen ger jag upp, går in till honom, buffar i rumpan, men inser att det dröjer innan han somnar om. Tar honom in till min säng, han halvslumrar. Klockan är då strax efter 4 och min strategi, min teori - är ju att han inte ska få mammamat innan klockan 5. Men på natten, när man är trött och allra helst vill sova, och man vet att Om han får mat så sommnar han direkt - så är det lätt att ta fram tutten. Gör det, och han somnar om och sover fortfarande... Anders åkte till jobbet vid 6. Klara och jag steg upp vid 8.45. Vi hr ätit frukost och väntar på att Linus ska vakna. Tänkte ta en runda till gammelmormor, innan vi ska in till stan och Linus sjukgymnastik, sen ska jag träna knät innan vi ska träna hundarna...

Stollekramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback