19 augusti; linus kryper på riktigt!

Idag tror jag att vi kan säga att Linus kryper på riktigt, länge har han tagit sig fram, hasandes, ålandes, halvkrypandes... men idag kryper han på riktigt!

Och igår var jag i Ullared - utan barn, det var nog det längsta jag varit ifrån honom. Det hade gått bra. Två superbarnvakter hade barnen; BusSandra och GosHanna! Och jag blev fattigare...

Det blev några andra igår oxå - några som bor ett par hus längre bort i byn, hade haft inbrott igår eftermiddag och blivit av med smycken och pengar. Otäckt. Nu måste vi skylta med våra vakthundar, ha en bil stående utanför och tända upp...

Idag öser regnet ner - vi har varit och tränat sök i skogen. Våra underbara ungar satt i bilen hela tiden och var nöjda. Klara roade Linus, fikade och ritade. Nu är Klara på barnkalas - och jag fick åka hem, hon ville vara själv, stora damen! Ikväll ska vi till Helen och Ulf på kräftskiva. Lilleman sover, jag njuter av en kopp te och Anders gräver...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback