27/8; tält

Klara ville sätta upp tältet idag. Det gjordes och sen ville hon sova i det. Anders sa "ja", men tänkte tat det glöms väl bort till natten, men det gjorde det inte, så vid 20tiden gick hon och Anders ut. Anders läste för henne och sen hade hon sagt "pappa du kan gå nu, om jag hör något ljud, så tänder jag ficklampan...". Anders gick, och Klara ligger därute själv! Han ska gå ut dit och sova i natt, såklart. Vi får väl se hur länge...

Jag har varit och handlat med mormor idag. Det var några vekcor sedan jag gjorde det - så det kändes ok. Pappa och Anders svetsade lite. Och sen tränade vi Kenzo lite. ett hyfsat träningspass, förutom framförgåendet.... Fia, en hundkompis från Halmstad, vann spårSM igår! Strålande! Vår lilla Fiahund fick åka till en människa i Kalvsvik idag, som ahde sett henne och pappa vid hembygdsgården förra helgen och sett att de såg så ledsna ut, så de ville att hon skulel få träffa deras hundar lite. Vilka människor det finns! Men jag skulle ha svårt att lämna bort henne - mammas Älskade hund...

Anne har varit här i kväll, vi har diskuterat resa - kanske ska vi åka någonstans i månadsskiftet nov/dec tillsammans.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback