8 augusti

Min lille älskling, som jag skröt över i går kväll, vaknade vid 1tiden redan i natt. Det brukar inte hända. Jag låg kvar och tänkte att han kanske somnar om. Han gnydde lite och bökade runt. Efter en stund hämtade jag honom. Tyckte att det var lite väl tidigt för mat, så jag höll handen över bröstet, medan det rann, och vyssade honom lite. Tillslut efter lite bökande somnade han om. Han vakande igen vid 6tiden och då fick han lite bröst. Jag har sovit ganska dåligt i natt - första natten ensam hemma sedan mamma dog. Många tankar i huvudet...

Idag ska vi åka till en gammal gymnasiekompis med två barn, sedan kommer en annan gymnasiekompis med sitt barn i eftermiddag - så den här dagen är rättså späckad.

Ha en skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback