Ajaj

Var hos Knutsson och tränade mitt knä. Frågade honom då om och varför jag inte kan räta på det... Han tittade på det och berättade att bindväven hade växt ihop, så han var tvungen att räta på det med våld och dra i benet. Jag kan säga att det gjorde så ont att tårarna rann... Och detta behöver man göra flera gånger... Så typiskt... Men faktiskt kändes det bättre efteråt... Får se när jag har tagit mod till mig att åka dit och göra om det... Helst på onsdag - men Anders ska jobba i Malmö ett part dagar, så vi får se hur vi kan lösa det...

Men det är inte nog med det - i natt vakande jag och hade så ont i innerkanten av ögat. När jag vaknar på morgonen gör det fortfarande ont och är så ömt att man inte kan nudda det, och att blinka gör tokont. Svullet är det oxå...

Nu ska jag rädda Limpan, hjälpa Klara i duschen och gå och lägga Liten Tjej! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback