onsdag 9 augusti; hihi

Har ni sett att jag är med på bloggtoppen över de mest aktiva bloggarna?

Skrev just ett långt inlägg som försvann nånstans i rymden...

Det handlade om natten... Natten då Linus tyckte att det var dags för mammamat runt halv4tiden - men det tyckte inte jag, även om brösten talade sitt talande språk, de rann och var stinna... Fick honom att somna om med vattenflaskan runt halv5tiden, samtidigt som Klara tyckte att hon ville komma och sova i min säng... Linus somnade om till halv7tiden, fick lite bröst och sover fortfarande... Min plan är att inte ge honom mammamat innan 5tiden - då kan man väl säga att det är morgon?! Linus har ju alltid somnat om snabbt bara han har fått lite mammamat... men nu är det dags för Lillkillen att börja sova en hel natt, lite oftare än bara av en slump!

Idag väntar städning och handling. Anders kommer hem ikväll och så får vi besök av Anders och Annica.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback