Piss i helvetet

Ibland blir Allt jobbigt - alla känslor kommer på en och samma gång. Allt ska hinnas med... Linus ska ha mat. Vi ska ha mat. Linus ska tröstas. Anders gräva land, hämta hästbajs, skjutsa mormor till boule, telefonen ringer... Aff hade äntligen öppnat - och jag blev glad, för en kort stund, de hade strulat till mitt användarnamn och lösenord, fick nya, som inte gick att ändra och senare inte att använda. Pest. Hämta mormor. Kommer hem. Klara är ledsen. Varför? Hårbandet hade "gått sönder" - hon får lite av min ilska, felriktat, men omöjligt att ändra på. Hon plockar undan, går och lägger sig. Limpan är missnöjd. Anders försöker fixa Aff, me det går inte. Ännu mer ilska - åt fel håll. Orkar inte. Knät är dåligt. Ryggen värker. Huvet dunkar. Irritationen är hög - hos Lnus, mig och Anders. Jag har skickat ett surt mail till aff...

Får nog gå och pussa mina älsklingspojkar lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback