Sjukgymnastik väntar Lillgossen

Vi fick träffa två trevliga läkare idag, som beskrev Linus som en stark, pigg och glad optimistkonsult - men med snett huvud. Han kommer få träffa en sjukgymnast (troligtvis nästa vecka) och då kommer troligvis huvudet att rätta till sig. De tyckte att vi hade jobbat bra med det redan.

Klara var hos Sandra under tiden - det ahde gått bra. Sedan fick jag fika där. Stort tack till Sandra!

Och så fick jag ett kort på posten idag från en gammal klasskompis som beklagade. En vän som jag tycker så mycket om, men som jag tyvärr har tappat kontakten med... Men det värmer i regnet. Ska nog faktiskt ringa henne någon dag! Och nu tror jag att jag ska kolla om jag har någon magkatarrmedicin från förr hemma - fy vad det suger i magen...

Tack alla hjältar som ställer upp på olika sätt för mig och min familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback