Stollat runt!

Vi var alltså i stan och handlade lite innan vi träffade en Affvän och fikade. Sedan åkte jag och lämnade barnen hos Sandra och åkte och tränade. Efter det så åkte vi till MCDonalds, för att stressa vidare till Vidingehem för attb hä'mta mormors nya nycklar. Vi lämnade nycklarna hos mormor och åkte hem. Väl hemma hade de börjat sätta upp takspolarna till nya uterummet och jag kände att jag blev matt - tänk om vi inte får bygglov. Men i brevlådan - låg just bygglovet!

Anders ska snart iväg och träna hundarna - jag och barnen stannar hemma. Det regnar och vi har varit iväg hela dagen... Imorgon ska vi flytta mormor - det ska bli så skönt när det är gjort!

Kramar till våra barnavkter - Eric och Sandra - och stort tack för korten! Och till er alla - för att ni finns och läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback