trötta ben

Ringde en kär vän från förr idag - jag fick ett kort av henne efter mammas död och kände hur mycket jag har saknat henne, så jag ringde henne idag och nästa vecka ska vi träffas! Sedan kom Anne förbi och vi drack en kopp kaffe, innan vi åkte in till stan. Vi gick en runda på stan - Klara, Linus och jag - innan vi gick och fikade på sjukhuset innan Linus sjukgymnastbesöket. Det var en bra sjukgymnast som gav oss ett par övningar att jobba med och ett återbesök om en månad. Sedan bytte Anders och jag bilar och jag tränade mitt knä. Jag börjar bli besviken på mitt knä som fortfarande inte går att räta, och därför gör det svårt att gå... Jag åkte sedan hem och slängde i mig lite mat innan vi skulle ut i skogen och träna sök. Nu är benen så trötta! Och jag ska nog slänga mig i soffan! Dricka en kopp te och pussa på mina pojkar! Klara har gått och lagt sig.

Hoppas att ni har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback