14/12

Sidan har legat nere - vilket har gjort att jag inte hunnit lägga in bilder - men de komemr. Den som längtar efter något gott...!

Limpan är slö - och om det beror på feber, hjärnskakning eller tidsskillnaden vet jag inte... Men det verkar inte som om det blev så mycket av hjärnskakningen i alla fall - peppar peppar. Men jag ringde sjukvårdsrådgivningen idag igen, men de tyckte tat jag skulle avvakta någon dag till och se om han blev piggare.

Vi har varit på lucia på dagis - de är ju så supersöta! Nu ska snart lucian hämtas igen.

Börjar känna lite ångest över julen igen... Vi har tänkt åka till Stockholm - komma iväg, göra något annat... Men man kan ju inte fly... Och dessutom ställer det till problem med hundarna... Pangen här hemma är fulla och ett i stockholm kan ta dem, men det är superdyrt... Så om någon känner sig manad att ta hand om två toksnälla hundar 23-25/12 så är det välkommet! Man kan få bo i huset oxå - då erbjuds bubbelbad, men  dåliga bussförbindelser - bil kan dock lånas ut! Allt känns så jobbigt... Önskar att livet ibland kunde var lite enklare...

Får skriva mer sen när K är hemma igen! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback