2 december

Vi har hittat internet  eller snarare taf\git oss tid att satta oss dar! Har ar perfekt! Varmt, och tokvarmt i vattnet, ungef'r\aar lika varmt som i luften! Vio ater gott och thailandarna ar sa treviga mot barnen, framfor allt Limpan! De kan bara ivag med honom och komma tillbaka nar vi har atit fardigt... Just nu leker en vanlig kvinna med honom pa golvet. Klara f\ullkomligt alskar att bada, saklart! Hon pratar med vem som helst och bryr sig inte om att de inte pratar samma sprak! Nu har vi handlat lordagsgodis. Vi bor i sota bungalowosar, med pool utanfor. Med typ djungel i\utanfor! Bilder kommer, jag lovar, men jag glomde kabeln nu...

I Bangkok shopade vi! Ny kamera, jeans, klanning, tshirts...

Igar tog vi en bat till en annan strand. Unnar oss skon massage, superharligt. En timme for ca 60 kronor. Och en annan dag ska vi rida pa elefanter, kanske en ridtur, aka till nagon o och bara ta det lugnt!

Vad ger ni hundarna att ata, Hanna? Ken kan bli dalitg i magen av annat an hundmat! Forsoker du fa honom att bli vegan? Skont att hora att ni har edt bra i alla fall, snart ar det val dags att lamna over ansvaret. Ni far nog ge pappa lite instry\uktioner!

Ha det bra hemma! Nu hinner jag inte skriva mer, for jag ska nog ta ett bad i det 32 grader varma vattnet! Carpe Diem! Halsa pappa och alla andra som inte ar sa duktiga pa att anvanda natet! (En dag fick jag ett helt tomt SMS fran honom...)

Kram fran en klibbig Lisa

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad härligt ni verkar ha det och ni är verkligen värda det. Fortsätt njut av bad, mat, massage, båtturer osv. Bara så att ni vet....här i Nättraby är det grått, ruggigt och ingen sol alls, tur att man ska plocka fram adventsstjärnorna, så det blir lite ljus. Kram Lina m fam

2006-12-02 @ 10:11:29
Postat av: Veronica

Jag är så avundsjuk, jag är så avundsjuk.....
Längtar efter Thailand nästan dagligen och vill bara till solen och havet och stranden och maten och människorna och Bangkok och dofterna och.......
Njut av varje dag! Kram Veronica

2006-12-02 @ 22:19:38
Postat av: Pauline

Vad kul att höra att ni har det så bra! Här är det som sagt grått och regnigt och dom varnar för översvämning i Kronobergs län...
Simon har 40 graders feber och det enda positiva som har hänt idag är att jag äntligen har fått börja tapetsera!
Fortsätt & njut!!!
*KRAM*

2006-12-02 @ 23:47:45
Postat av: tomas

Hej, kul att höra att ni har det såååå bra - det är ni värda! Angående pappa curtans kunska om sms & intenet så kan jag i alla fall säga att han lyckades läsa sms:et han hade fått!
Ha det fortsatt bra!!
Hälsnignar från ett ösregnigt sthlm

2006-12-04 @ 08:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback