21/12; läkarbeösk

Idag var Linus hos Nackdoktorn. Han kunde inte säga så mycket - mer än att det är musklerna som är stramare på ena sidan. Vi får komma tillbaka om två månader. Och innan dess ska vi ju till ögonläkaren på återbesök. Igår gick det riktigt bra med lappen och han rätade faktiskt upp huvudet litegrann - spännande. Kan ju vara inbillning, men jag Hoppas! Vi ska fortsätta med sjukgymnastiken oxå. Han charmade personalen och hade sprängt 9kilosgränsen och var 77 cm.


Ikväll är det jobbfest. Och så har jag och Carolina bokat ridlektion till våren - ska bli så roligt! Jag har alltid ridit, men mycket mindre nu på senare år. Ett diskbråck, och alla andra skador såsom knä, och fötter och barnafödande har gjort sitt... Tiden är ju oxå ett problem - men nu ska jag ta mig tiden! Hoppas bara att mitt knä håller och att jag slipper operera om det i vår...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback