22/12

Idag har vi ägnat oss åt plockning, utevistelse, torktumletömning (höll på att bli galen eftersom ett påslakan hade slingrat in sig och vägrade reda upp sig så jag fick inte ut de saker som låg inuti - det var ett annat påslakan och lite diverse småplock insåg jag typ tio minuter senare när jag Äntligen fick någon ordning på det... usch för krångel - mitt tålamod...), tomteframställning, Klara och Anders har varit i simhallen och Limpan och jag besökte Helen och Elin, gick en promenad, efter det var det taccos hos dem.

Jobbfesten var trevlig.

Imorgon åker vi till Stockholm.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej! Har det så trevligt i Stockholm. Vi få ses efter jul. När kommer ni hem?
Häftigt om det fungerar med lappen.
Kram Anne

2006-12-22 @ 20:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback