6 december

K och A far massage, L sitter i mitt kna, jag har just avnjutit ansiktsmassage. Havet syns utanfor. L pussar pa mig och dt ar svart att tro att man nagon gang ska gora nagot annat an att njuta av sol, bad, varme, massage, familjen, god mat, kalla drinkar och trevkiga thailandare... Jag skulle kunnarekommedera vem som helst att aka hit , ine ens flygresan var jobbig.

Igar var jag hos lakare, det tog ca en halv minut for mig att fa hjalp i ett fint rum med trevlig personal. Jag horde inte. Gick som i dvala. Fullt med vax och vatten i orat. Men han sog ut det och sen var jag fit for fight again.

Imorgon ska vi ut pa en dykbat hela dagen, hela familjen. Vi var och snoklade pa en o en dag och fick se hur manga fina fiskar som helst, blir spannande att se imorgon!

Idag ar det lite j\muelet men lika varmt och harligt anda. Hoppas att ni har det bra!

Kram



Kommentarer
Postat av: tomas

usch vad ni verkar ha det bra! Vi har det inte heller så tokigt förutom att det är kass väder och jättemörkt. Har talat om för pappa curt att ni har det bra.

2006-12-06 @ 12:29:37
Postat av: Lina

Så underbart det låter med massage. Ta vara på det, det är ju lite andra priser på det här. Jag kan se er framför mig när ni sitter där på stranden, barnen leker och ni solar och badar och såklart känns decembermörkret och Sverige avlägset. Nu har vi alla fall lite stjärnor som lyser upp. Kram!

2006-12-06 @ 13:39:12
Postat av: Veronica

Njut!!!!!

2006-12-07 @ 10:38:59
Postat av: Hanna

Underbart!!!
Jaha, det var kanske kidneybönorna som hundarna var lite ovana vid!! (skämt)
Tillbaka i Arlöv och en hel veckas jobb för både mej och John. Helt underbart. Vi känns som helt normala människor som kommer hem från jobbet och frågar hur den andra har haft det på jobbet! Kul! Och helgen blir ju så mycket mer speciell när man jobbat i veckan. Jag har i och för sig just varit och jobbat idag också (lördag). Nu ska jag hem och dricka te med min man! Det låter som att ni har det helt underbart och det är så härligt att höra!!! Njut, njut, njut! Tack för att vi fick bo i vederslöv. Det var härligt att få bo hemma igen.
Puss och kram till er alla!
Hanna

2006-12-09 @ 11:48:10
Postat av: Hanna

Förresten, det kändes konstigt att sitta och titta på bonde söker fru och inte kunna sms'a dej Lisa! Dessutom var det ju avgörande avsnittet så de har ju alla valt sina pigor! Säg till om du vill veta resultatet!!! puss

2006-12-09 @ 11:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback