Annandag jul

Vi kom hem från Stockholm igår.

En skön jul. I saknadens tecken. Men det gick bättre än vad vi hade vågat hoppas på. Humpe och Malin hade ordnat så bra! Tack!

Vi hade tomte, god mat, airhocky, ett litet kyrkobesök hann Malin och jag  samt Hedda och Klara med där barnen fick fixa krubban och sjunga...

Vi åkte mot Moheda igår och stannade där och fick mer klappar och mat, innan vi hämtade hundarna. Tack Fia och Gustav!

Idag har vi spelat pingis med Perssons. Inga resultatlistor rapporteras på denna sidan - i alla fall inte i pingis... Sedan bjöd vi på lite mat och fruktsallad.

Nu skruvar Anders julklappar, och snart är det lite kvällsmatsdags.

Tack alla som har tänkt på oss i jul - vi har behövt alla tankar och allt stöd. Men vi klarade det. Vi fick en bra jul. Ett delmål är avklarat... Mina tankar går främst till min kollegas lilla dotter som fortfarande kämpar i respirator och har fått en tuff start på livet, alla som förlorade någon i tsunamikatastrofen för två år sen i det underbara landet (
http://emelieohlsson.blogg.se/, en blogg som jag är inne och läser på ibland - en stora syster som förlorade en älskad lillasyster) och alla ensamma, samt alla nära och kära,,,

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback