Fullt ös...

Barnen var hos Hanna och John mdn jag tränade och handlade. Sedan åkte vi McDonald - Linus välte ut min Moccashake, klåfingrige unge! Barnmottagningen ringde när jag stod i kön - de skulle ge Linus en tid på Neontalavdelningen eftersom läkaren som egentligen skulle titta på Linus huvud inte kom tillbaka förrän i september. Jag ringde idag på förmiddagen och de lovade att kolla upp det och tyckte att det var länge att vänta till september och sedan hade de alltså fixat det här istället. Nu i eftermiddag kom kusinerna och farmor och farfar för att hjälpa till att gräva på vår uteplats. Snickaren är här och började idag "bygget".

Kanske åker vi till Ekö på torsdag tillsammans med Hanna, John, Marianne och Tommy.

Idag tror jag att sommaren tog slut... Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback