Missade straffarna...

Jag missade straffarna - trots att jag vakande lagom till dem. Jag såg första - men somnade om... Men jag vet att italien vann!

Idag har vi varit i stan och fixat massor. Tränat knät - och pratat med sjukgymnasten som sa att knät svullnar för att jag är för aktiv. Jag måste vila. Och jag måste räta på benet - annars kan det växa fast där. Och det är inte konstigt att det fortfarande gör ont - eftersom det är stora sår i knät...

Min energi tryter - den går åt som smör i solsken, bara att gå och sen ska man andas oxå, och helst umgås och försöka le ibland... Men  i mellanåt blir jag förvånad över hur livet överhuvudtaget kan funka så bra som det gör. Det är nog för att jag plockar fram lite sorg i taget... Hade jag tagit all samtidigt hade jag fallit sönder, och aldrig rest mig igen...

Jag ska lägga in lite bilder nån dag - kanske redan ett par idag...

Stora kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback