ölanstokar

har vi varit ett par dagar. Vi började med Ölands djurpark igår - djurparkar och jg är inte en helt bra kombination. Men sen var det tivoli och bad. Allt i samma pris. Det gillar jag.  Sedan åkte vi till Sandra och Eric, och hade en trevlig kväll. Vi sov över och åkte till stranden idag, innan vi åt lite lunch och fikade och packade in tajkonlägret i bilen igen. Vi kunde ju inte låta bli nya IKEA i Kalmar och stannade där och blev lite(?) fattigare...

Imorgon fyller vår stora tjej 4 år!

Sara, en gammal kompis, ringde ikväll. Det är skönt när folk hör av sig - ett telefonsamtalk, ett mail ett SMS... Ibland orkar jag inte prata, men då säger jag det. Visst behöver man lite lugn och ro oxå - få landa... Men det är skönt att veta att folk tänker på oss. Många säger att jag gärna får höra av mig - men när det är som tyngst, orkar jag inte det. Vill inte göra andra ledsna, även om jag Vet att jag Gärna får ringa... Och ibland vill och orkar jag prata om det, och ibland vill jag inte... Ibland kan jag tänka och prata om minnen, och skratta åt saker som hänt utan att det gör tokont, för att i nästa stund falla... för ingenting och allting...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback