Semester...

Dagarna går... Vi var på Ekö och Eric och Sandra hälsade på. Riktigt sköna dagar med sol och bad. Sen fortsatte vi till Halmstad och där träffade vi min bror oh hans familj, samt Malins systers familj. Vi åt lunch tillsammans innan de åkte vidare. Det skulle varit vår mammas 60årsdag. Vi skulle firat henne. Nu sörjde vi henne. Klara och jag sjöng och hurrade för henne. 

Vi bodde i goda vänners finfina husvagn, solade och badade. Igår bestämde vi oss för att åka till Ullared när vi hade badat på förmiddagen. När Klara klädde på sig så fick hon ont i huvudet och sen blev det bara värre... Feber och jätteont... Efter Ullaredsbesöket, som resulterade i ganska mycket grejer och en sovande Klara i kundvagnen, så bestämde vi oss för att åka till Växjö eftersom Klara var så dålig. Hon har fortfarande hög feber och ont i huvudet och halsen till och från. Jag önskar jag kunde ringa till mamma. Jag gjorde alltid det när Klara var dålig och ofta sa hon att "jag kommer ner" eller så kom hon meed något bra råd. Saknar henne så det gör ont. Saknar henne varje dag - det går inte en timme utan att jag tänker på henne. Kommer ofta på mig att sitta och skaka på huvudet och tänka "fan". Saknar någon som Verkligen bryr sig hur Klara och vi andra mår, som hjälper mig i vått och torrt, utan att jag ber om det... Det där lilla och i det där Stora.... Saknar Klaras bästa vän... Saknar Min mamma...

Jag har klippt gräset nu, Anders och Linus är och handlar lite och Klara tittar på en film.

Hopaps att ni har haft sköna dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback