Ajajaj...

Nu är knät opererat. Jag hade intalat mig att det inte skulle göra så ont - men det gör det... Men jag lyckades i alla fall vila ordentligt på uppvaket - gjorde inte som förra gången och låtsades att jag var pigg lååångt innan jag egentligen var det... Jag körde inte hem heller. Och såklart var det lite sämre än vad någon trodde (?) - mneisken hade en ovanlig, deformerad form och en spricka. Läkaaren tog bort en bit av den, så nu väntar sjukgymnastik.

I natt var jag lite orolig att jag inte skulle kunna opereras - jag hostade och hostade. Jag ville såklart inte, men samtidigt ville jag få det gjort, men jag var tillräckligt frisk för en operation i alla fall. Men det blev inte så mycket sömn... Först spelade Sverge - och de spelade Bra åtminstone i andra halvlek och det blev 1-1 (så nu går de vidare till åttondelsfinal mot Tyskland) - och sedan tog det ett tag innan  jag hade kommit till ro, hostande och hungrig (bara för att jag visste att jag inte fick äta efter tolv), läst ut boken, tittat på slutet av en film och kissat, somande jag för att vakna av att Kenzo var dålig i magen Igen... Sen somnade jag om, ch sen vaknade Lilleman, jag somnade om och sov gott ett par timmar.

Lilleman hade skött sig så bra - mormor passade honom. Han tog sovmorgon till 10.30, och hade varit rättså nöjd.

Imorgon åker vi till Ekö och firar midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback