Här kan du läsa om torticollias:

http://www.bostream.nu/torticollis

som kan vara det som är "felet" på vår älskade pojke. Det är inte säkert, vi har inte fått någon diagnos, men misstanken är den... Och nu de senaste dagrna tycker jag även att ett öga är mindre (det högra) - vilket kan vara en bieffekt läste jag nu ikväll... Jag har dock trott att det beror på hans kladdiga ögon och en liten förkylning... Jag får nog ringa och ligga på dem snart!

Just nu ligger min älskade familj i bubbelbadet - önskar att jag hade kunnat göra det med, men det tillåter inte knät. På lördag ska stygnen tas bort. Klara och jag har bakat en äppelkaka som vi har ätit av - gotgottigottgott!

Var rädda om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback