Klen

Jag är nog klen... Det gör ont! Kan knappast gå på benet - man Ska ju börja gå och stå på det, och göra sina övningar! Det känns som om benet inte bär. Precis på det stället som jag hade ont innan operationen... Så han har nog tagit bort på rätt ställe i alla fall!

Limpan ligger och pratar i sängen, väl omringad av täcken och kuddar för att inte rulla ner. Anders har lämnat Klara på dagis. Om ett par timmar kommer farmor och farfar. I kväll åker de och hämtar hem Libanonkusinerna! Jag trodde att jag skulle klara mig bättre själv, trodde att jag skulle kunna köra bil och kanske ska jag i alla fall övningsköra lite ikväll så får vi se... Och hade jag inte haft Limpan hade jag nog klarat mig bättre! Det är ju så svårt att förflytta sig med honom, och kryckor...

Idag ska jag pyssla in lite nya bilder på bloggen - så välkomna tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback